C C C C A+ A A- X

Качеството на съдебно-административното обслужване в Административен съд – Пловдив

1. Колко пъти сте ползвали услугите на съдебната администрация в Административен съд – Пловдив през 2024 г.?

2. В какво качество сте ползвали услугите на съдебната администрация през 2024 г.?

3. Кои места за обслужване в Административен съд-Пловдив сте посещавали през 2024 г.

4. През 2024 г. информацията, която Ви е необходима получавате чрез?

5. В каква степен получихте необходимата Ви информация и смятате ли, че предоставената информация е достатъчна при ползването на конкретни услуги?

6. Считате ли, че предоставената информация на интернет страницата на Административен съд-Пловдив е?

7. Информацията, която получавате от съдебните служители в Административен съд-Пловдив е?

8. Отношението на служителите към Вас от служба"Регистратура" в Административен съд-Пловдив е?

9. Отношението на служителите към Вас от служба"Деловодство" в Административен съд-Пловдив е?

10. Спазват ли се законовите срокове за извършването на съответната услуга?

11. Улеснява ли Ви предоставената възможност за плащане на държавни такси и депозити на място в съда чрез ПОС-терминалите, инсталирани в съда?

12. Каква е Вашата цялостна оценка, за качеството на административното обслужване в Административен съд-Пловдив?

13. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?

14. Друго, моля посочете

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация